Sådan bruger du kundefeedback til at optimere din webshop

Feedback fra kunder, både negativ og positiv, kan aktivt udnyttes til at optimere oplevelsen for nye kunder. Negative udtalelser kan informere dig om, hvilke vækstpunkter der er ved din virksomhed. Positive udtalelser kan ligeledes være givende, da de kan bruges i optimeringssammenhænge.  Her giver Uffe Nielsen, fra Finans-Avisen, dig gode råd til, hvordan du kan bruge din kundefeeback aktivt.

Udsalg eller ej? Tænk på dette inden du går i gang

Med Black Friday og julehandlen overstået, er det tid til at kigge på januarudsalget. Vi har allerede givet tips til hvordan du kan optimere din webshop til Black Friday, og opfordrede til at være med, så ikke dine konkurrenter løb med alt salget – men gælder dette også for januarudsalget? Her er nogle overvejelser du bør gøre dig, før du starter dit januarudsalg.

5 hurtige tips til en forbedret webshop

Har du tænkt over, hvordan du kan optimere din webshop, eller hvilke områder du skal fokusere på, når du starter op? Her er 5 tips til, hvordan du kan løfte din webshop til et nyt niveau.