1000 webshops bruger nu Easy betalingsløsning!

I DIBS har vi nået en stor og spændende milepæl, da vi nu har rundet 1.000 virksomhedskunder, der bruger Easy betalingsløsning i deres webshop.

Det er vi utrolig stolte og beærede over og vi vil gerne sige TAK til alle, der har været med til at teste, give feedback og nu er blevet en del af vores Easy-familie. Det betyder meget for os og vi vil fortsat gøre vores bedste for at leve op til den tillid som I viser os.

Onboard dine kunder på Easy via partnerportal

Vi har gjort det endnu nemmere for dig, der er Easy-partner, at hjælpe dine kunder godt i gang med deres Easy betalingsløsning – nu kan du nemlig klare det hele online. Når du vil begynde onboarding af din kunde, logger du på Easy-partnerportalen og klikker på ”Onboard ny merchant”. Her kan du udfylde din kundes informationer, hvorefter systemet sender en mail afsted til din kunde med et aktiveringslink.

Sælg abonnementer i din webshop med Easy

Vil du gerne tilbyde dine kunder at købe et abonnement på din hjemmeside, kan du gøre det med betalingsløsningen Easy. Sælger du fx medlemskaber, løbende services eller varer på abonnementsbasis kan du med fordel bruge Easy abonnementsbetaling, der gør det muligt at fakturere dine kunder i faste intervaller.

Med Easy abonnementsbetaling kan du:

Lad dine erhvervskunder betale med 1 klik

Den primære grund til at folk handler online er, at det er nemt og man sparer tid. Dette gælder selvfølgelig også for erhvervskunder. Måske er det endda endnu vigtigere for erhvervskunder, at købet kan foretages hurtigt, så de kan komme videre med deres arbejdsopgaver og nå deres deadlines.

Easy har fået B2B-checkout

Vi er derfor glade for, at vi nu har lanceret den nye B2B-checkout i betalingsløsningen Easy